понеділок, 13 лютого 2017 р.

Починаємо працювати

  Я сьогодні прийшла до класу і з нетерпінням чекала, коли ж більше дізнаюся про проект, який внесок я зможу зробити для отримання результату.
  Продзвенів дзвоник і наша вчителька зайшла до класу. Вона повідомила нам, що зараз ми переглянемо презентацію про наш майбутній проект, який стосується зимуючих птахів.
  Перед нами постало питання "Де краще вдома, чи у гостях?". Я одразу зрозуміла, що мені краще вдома, а де ж краще птахам.... Цікаво...
  Але, щоб це зрозуміти нам треба було відповісти на наступні питання: "Чи можемо ми створити притулок для птахів? Що спільного між шкільною їдальнею і годівничкою?"
  Потім ми, за пропозицією  вчителя, об'єдналися у три групи: "Творча лабораторія", "Народознавці", "Рятівники". Я опинилася у групі "Народознавців". Ми обрали лідером нашої групи Трофимову Аню і розподілили обов'язки. Нашими завданнями було підібрати загадки, прислів'я, народні прикмети про птахів, створити презентацію "Птахи у нашому житті". Я повинна була сфотографувати зимуючих птахів свого подвір'я і знайти про них різні прикмети.
   Ірина Ігорівна ознайомила нас із таблицею З-Х-Д, яку ми заповнили. Я написала, що знаю: "Птахи бувають осілі та перелітні, їх треба взимку годувати,", а хочу дізнатися : "Які птахи ніколи не відлітають, які зимують в нашій місцевості". Також ми заповнили Т-схему. У ній я написала, що знаю таких птахів, які зимують у мене на подвір'ї : дятла, горобця, синичку. А також я побачила, що є птахи, які прилітають до нас зимувати. Для мене це було дивом, але я вирішила, що дізнаюся, які це птахи.
  У кінці нашої роботи кожна група повинна була надати фото зимуючих пташок свого подвір'я і створити презентацію своєї роботи, обов'язково, давши відповідь на питання "Де краще вдома, чи у гостях?".
   Ірина Ігорівна роздала нам контрольні списки складових нашої роботи, і ознайомила з формою оцінювання нашої презентації.

Немає коментарів:

Дописати коментар